تابناک- مراسم بزرگ گرامی‌داشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر روز ایثار و مقاومت با حضور مسئولین کشوری و لشگری در شهرستان راهبردی جاسک برگزار شد . 
کد خبر: ۱۰۴۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 25 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از جاسک، مراسم بزرگ روز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر روز ایثار و مقاومت و عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس به همراه محفل انس با قران و سخنرانی ناخدایکم ستاد بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت و حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان جاسک و مسئولین کشوری و لشگری در شهرستان جاسک برگزار شد . 

ناخدایکم ستاد بمانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت در این مراسم گفت: در دوران دفاع مقدس به برکت فرماندهی داهیانه معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) علیرغم تمام موانع ،مشکلات و تحریم‌هایی که بر سر راه ما بود سختی‌ها را تحمل و توانستیم در هشت سال دفاع مقدس به پیروزی دست پیدا کنیم و این درس  باید در همه‌ی عرصه ها و ماموریت‌هایی که ما داریم آویزه گوش باشد‌.

وی اظهارداشت: طبق بیان فرمانده معظم کل قوا در مسیر پیش‌رو برای رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی خرمشهرها در پیش است که هر کدام از آن‌ها بایستی به دست توانمند جوانان این مرز و بوم فتح شود از این رو درس‌هایی که در فتح خرمشهر وجود دارد شامل مقاومت در برابر مشکلات و گذر از آن‌ها با همدلی و روحیه‌ی تعاون، حفظ توکل به خداوند متعال در سخت‌ترین شرایط و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ( مدظله العالی) باید سرلوحه ما باشد.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک تصریح‌کرد: بی‌شک با توجه به‌ اهتمام مرکز فرماندهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تاصی ملت بزرگ ایران از رهبر معظم انقلاب این مسئله دور از دسترس نیست که ملت ایران بتواند پرچم فتح و ظفر در سایر قله‌های پیش‌رو نیز نصب کند و فتوحات بزرگی را در عرصه‌های مختلف کسب کند.

ناخدایکم ستاد بمانی تاکید‌کرد: پایمردی‌های نسل‌های پیشین امروزه به نسل جوان و فرزندان رزمندگان قدیمی نیز انتقال پیدا کرده است لذا ان‌شالله شاهد خواهیم بود که نسل جوان ما با تقویت و اجرای آموزش‌های متناسب با تهدیدات و داشتن ابزار و تجهیزات به روز می‌توانند خیلی بهتر از ایام دفاع مقدس عمل کنند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: دشمنان این نظام و انقلاب بدانند اگر قصد سویی در قبال جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ ما داشته باشند، هر چه قدر که خود را بزرگ و توانمند بدانند با پاسخ سهمگین نیروهای مسلح روبرو خواهد شد و تاکید می‌کنیم در صورت ماجراجویی ناعاقلانه در قبال ایران  پاسخ ما به دشمن صرفا دفاعی نخواهد بود و به حالت تهاجمی تغییر خواهد کرد و ما با تک و حمله پاسخ دشمن را خواهیم داد.

 

 

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار